Desperat försök till julstämning

Igår var det första advent och min bror fyllde 22 år. Jag och Dennis var på rusta och införskaffade oss ljusstakar till köksfönsterna. Blev jättefint. Efter Jobbet kom mamma och Vicky över och åt första advents fika med pepparkakor (som jag bakade), lussebullar, kardemumma kaffe och lite glögg. Så det var så mysigt så. Jag fick en julblomma och en chokladkalender av mor min också, men min otroligt busiga och glupska hund åt upp min kalender :( Så jag ska nog köpa en ny. Man blir aldrig för gammal för sånt!

Jag sitter och fördriver tiden just nu innan jag ska ner till körskolan och gå på teorin. Har 4 lektioner kvar sen är den slut. Ska se om jag hinner köra med mamma i morgon också.
Annars händer det inte så mycket i mitt liv, utöver det vanliga med skola, jobb och körkort. Deppen är nog på väg bort med. Inatt ska jag se om jag kan somna utan att ta de där jävla sömntabletterna också. Vill inte äta dom, men vad finns det för val om man inte kan sova om nätterna?

Måste bara säga att detta är nog världens mysigaste tröja, alla kategorier! Har en i svart och ska nog köpa i fler färger. MUMS!


Myströjan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback