Fredag

Helt otroligt! Det är fredag, klockan är över 12 och jag sitter hemma. Det var ett tag sen det hände. Men orsaken till det är gårdagen. Jag har känt mig mer död än levande idag. Jag och Api skulle ner till Station och ta ett par öl och snacka typ. Men det vart 3 kannor öl för mycket. Så min dag har sett ut som så: Legat i soffan. Jag skulle igentligen åkt och handlat och så men jag kunde inte röra mig.

Nu låter jag säkert som en grovt alkoholiserad ungdom, vilket jag inte kan hålla med om. Jag är inte värre än många andra ungdommar. Folk dricker mer eller mindre varje helg. Sen finns det vissa som kanske kan sitta hemma och ta det lugnt en hel helg, men jag är för rastlös för det tror jag. Jag drabbas av lättare panik om jag sitter hemma för länge.

På söndag är det nyår. Jag har inte så stora förväntningar över vad som kommer att hända. Känns lika bra. Men jag kommer ha en av sveriges finaste klänningar! Ska låna en av Helena eftersom jag inte lyckats hitta en fin. Så det känns ju bra iallafall.

Nej gott folk nu ska jag uppsöka min sköna säng och sova.


» agapi

Gott nytt år och skål =))

2007-01-01 // 15:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback