Måndag

Så var en ny vecka påbörjad. Och som vanligt kommer Jessica inte iväg till skolan. Inte Sofie heller. Men det kanske inte är så konstigt efter vårat lilla missöde inatt. Halva natten satt jag och Sofie inne i hennes rum och var panikslagna. Vid halv 1 så bestämde jag mig för att stänga av datorn och gå och lägga mig. Så jag går och släcker ner och allt det där. Och vad ser jag då? Jo, att ytterdörren är öppen! Vi hade garanterat låst den och hängt på kedjan innan! Jag drabbas av panik och vågar inte röra dörrhelvetet så jag smyger in och väcker Sofie. Tillslut går jag ut i hallen och stänger dörren snabbt och går in igen. Det värsta av allt är att det är massa inbrott här i husen och poliser sätter upp lappar om skärpt uppmärksamhet och så vidare. Och i telefonen sitter Niclas och stressar upp en. Dumbom! Men vi överlevde natten iallafall.

Det känns skönt för övrigt att en ny vecka kommer. Tror att jag är på väg åt rätt håll. Ska åka över till Dennis någon dag och hämta de sista sakerna tror jag. Måste julshoppa också. Får se vad som hinns med.



Everybody's changing
And I don't feel the same.


» agapi

läskigt jess :O

julshopping är alltid fun! :D

2006-12-17 // 10:39:41

Jo men svårt när det är julklappar och alla säger att dom inte vet eller inte vill ha något. Fantasin räcker inte riktigt fullt ut då :)

Du det var skit läskigt! Haha jävla jordbro säger jag bara

2006-12-19 // 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback