Onsdag

Varför ska det alltid dyka upp nya problem? Varför ska alltid en sak dra ner så mycket annat? Varför ska hela min värld rasa samman? Eller är det bara jag som gör det? För många frågor, för lite svar. Jag vet snart inte ut eller in. När man försöker reda ut en saker så skiter sig nått annat. Jag vet att livet inte är någon dans på rosor och att det har sina svackor. Men just nu vill jag inte ha allt skit om mig som jag har. Jag har nog inte modet att ta tag i en del saker just nu. Inte orken i kroppen för att sen få ta smällar tillbaka.

Jag ska nog skita i allt just nu och bara fokusera på mig själv och mitt liv. Jag ska inte leva mitt liv som andra vill ha det utan leva det så jag mår bra, vilket jag inte gör nu. Jag tror jag bryr mig för mycket om vad andra ska tycka och tänka om mig. Men allt är inte så lätt. Det känns som om det är så många hållhakar folk har på mig. Att om jag skulle göra så som jag känner så skiter sig nått annat. Men jag vet att innerst inne är jag stark och klarar av mer än det här. Jag har gjort det förr! Börjar tro mer och mer på att ensam är stark. Och det som inte dödar en, stärker en. Så jag ska fan ta och fixa allt nu. Jag vill bara må bra igen. Jag vill ha det som förr. Allt var bättre förr. Man gick i skolan, hade sina bästa kompisar och hade kul på dagarna. Nu går allt bara på rutin och har inget större värde. Man gör allt bara för att man ska. Men det blir nog bra tillslut.

Nog om allt, var bara tvungen att skriva av mig lite. Ska nog avsluta med något bra som att jag har världens goaste hund som ligger och tittar kärleksfullt på mig :)

Over and out!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback