Tisdag

Grattis grattis, Jessica does it again! Fast den här gången var det inte mitt fel. Utan min kära hund har tydkligen gått upp nån gång i natt och rivit ur sladden till min väckarklocka :( Det har hänt 3 gånger nu. Så nu missar jag min underbara dietik lektion. Men ska ta och städa upp lite hemma idag kanske.
Det är ju dags att köpa julpynt och saker snart. Ska bli så myysigt att få julpynta här. Det är ju ändå den första egna lägenheten, med "egen" jul :)
myspys


Påbörjade min teorikurs på körskolan igår. Ska ju som sagt försöka ta mitt körkort snart. Nån gång i början på nästa år kanske. Måste sätta igång med körningen igen bara. Har inte kört på ett tag nu.

Dennis the mennis är i Litauen igen. Han kommer hem om en vecka eller två kanske. Saknar dig plutt! Det är inge roligt att bara sitta här ensam hela tiden Men vad gör man? Väntar!




Längtar som ett svin till helgen! Jag och Emelie ska in till stan och roa oss! Får se om det är några fler som ska med. Jag och Emelie har inte "gjort" något roligt på år, förutom att umgåts lite och promenerat typ. Så det blir utgång oavsett vad!
Nej gott folk, ska ta och gå ut i det underbara regnet och promenera med Tuva.

Over and out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback