Var är min snö?

Torsdag idag då. Dennis kommer hem i morgon. Jag ska snart gå till skolan. Jag ska jobba hela helgen, vilket jag inte ser fram emot. Den här evckan har flytit på ganska bra, med bara några ups and downs. Jag gjorde nationella i engelska också. Känndes bra med dom faktiskt. Sov hemma hos Sofie i tisdags. Vi låg mest i soffan och mös hela dagen. Lagade oxfillé, klyftpotatis och gjorde marängsviss till efterrätt. Mycket trevligt var det.

Och julen närmar sig med stormande steg. Jag har inte hunnit köpt en enda julklapp om jag ska vara ärlig. Inte ens lite julpynt till lägenheten. Men det är ju ingen snö så man fattar nog inte riktigt att det är julafton snart. Jag måste ha snö för att få in julstämmningen tror jag. Men i morgon ör det första december och vi har en snitt temperatur på 7 grader utomhus. Folk har tydligen sett vårtecken som tussilagos och så. Fåglar har inte flygit söderut och så vidare. Snälla snön, kom nu!

Min jävla depp och allt vad det är vägrar försvinna. Vissa dagar orkar man knappt gå upp ur sängen för allt känns bara skit. Kan inte sova om nätterna heller. Ska uppsöka läkare eller nått och be om insomningstabletter. Och prata med Dennis. Saker kanske kan kännas bättre efter det.

Nu ska jag rusa ut men hunden sen till skolan.





If you loved me, you would be here with me.

Make up your mind.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback