Äntligen Måndag!

Idag är det måndag. Jag har vunnit en ny dag känner jag. Måndagar är min favorit dag. Efter en slitsam helg på soffan och festande så kan man kliva upp 06.30 på morgonen springa till bussen och inte hinna äta. Måndagar är nog den dag jag älskar mest som så många andra.
Ironin är ialla fall på topp.



Usch nu känns allt jobbigt igen. Det är stökigt och rörigt hemma, maten är slut och klockan är mycket. Har försökt att småstäda lite för att jag vet att jag hatar att vakna upp i en jävla röra. Har tonvis med tvätt att tvätta också. Men men vad är mina problem att klaga över igentligen?

Jag har prov på onsdag också i serveringen. Ansvarsfull Alkoholhantering. Det är inte så lätt som det låter kaan jag berätta. Det är en massa lagparagrafer och skit som står på den mest vridna svenska. Och ett plus i kanten är att jag bara läst en sida av ca 30. Grattis Jessica!

Jag satt och läste igenom min blogg lite innan idag. Haha upptäckte att det mesta på sistone var negativt och jobbigt. Men jag kan säga att det Faktiskt har hänt  en hel del roligheter också! Som i helgen; Jag och Della åkte till Västra skogen och gick på en korridorsfest. Sjukt mycket människor var det! Tänk er att en hel våning med studenter som öppnar sina dörrar och ställer till med fest :) Fick en lättare klaostrofobi känsla när man gick in men fy satan var kul det var. Lördags satt vi hemma hos mig och slappade framför tv'n bara. Och i söndags lurade Ellis med mig och Della i skogen för att plocka svamp :) Så mysig var min helg!

Annars funderar jag på att klippa mig, men vet inte riktigt vilken frisyr jag ska ha. Är trött på frillan man har nu. Fås spana runt lite och se om det finns nått fint. Kanske klippa upp det igen? Jaja....
Gå och lägga mig i vår nya, sköna, ännu större säng nu :)

Over and out



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback