Höst

Det är ta mig fan inte sant! Känner att min höst depp börjar komma smygandes. Jag blir så jävla trött av mörkret och kylan. Gick inte till skolan igår eller idag. Vaknade med känslan av att "Nej jag orkar verkligen inte".

Älskligen kom hem igår! Fyfan va skönt det var att se han efter 2 veckor (L). Så skönt att det var någon brevid en när man somnade och när man vaknade. Någon som ligger där och ger värme och kramas. Mys!  Vi gick upp i morse och åt frukost i mörkret tillsammans innan han var tvungen att springa till bussen. Jag satt kvar och pluggade lite, men som vanligt fastar man framför datorn istället :) Idag ska jag möta della sen och åka till farsta och hämta min älskade mobil! Den var typ trasig innan. Men men hoppas att den ska fungera nu då.


mys



Utöver höstdeppen så känns allt bra nu. Ensamheten är borta. Denis är hemma. Ska snart till England och rocka med Della. Men nu ska jag fixa mig ooch köpa en kaffe någonstans eftersom Fredrik pajjade min bryggare.

Hörs,
J





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback