In England

allright people, Jess' is in England! Jag har det askalas här borta. Flygresan hit som jag fruktade gick galant. var knappt nervös när vi var på arlanda. sen bar det iväg men en jävla fart och det var stabilt i ungefär en timme. Sen, mina dammer och herrar så åker vi in i en fet turbulens, eller vafan det heter som skaakade planet något fantastskt till och från i ungefär en timme. jag då som aldrig flygit visste ju inte om det skulle vara så eller ej, men della satt brevid mig och såg mycket nevös ut. jag satt tillslut och lugnade henne itsället för tvärt om :)
När vi landade sen så trodde jag en snabbis att vi var på väg ut ur landningsbanan för det var glashalt efter regnet. men det gick bra! sen åt vi iktig engelsk fish n' chip. Mycket gott! sedan väntade en ca 2 timmmar lång tågresa också :(
men men dag två här så gick jag, della och hennes mor till stan och shoppade lite :) jag köpte några linnen, underkläder och så. Spanade efter skor, men hittade inga. Sedan köpte vi cigarette som är SVINdyrt här! Ojojoj köpte ett paket cigg på flygplatsen och jag vet ju knappt va ett pund är, men nä vi sedan räknade om så kostade dom 70 svenska kronor. galet dyrt här, iallafall det. sen var vi typ hemma bara.

Igår var vi ute och festade lite :) Vi gick till en gaykliubb som hette Roxy's eller nått. Där var det transvestiter som sjöng och dansade hela kvällen typ. Fy fan va kul jag hade! Runt 2 gick Karen hem och jag och della drog vidare till den störtsa klubben jag någonsin sett! Såg precis ut så som galna klubbar i filmer, typ Tripple X, den ryska där :) och det visade sig vara en annan gayklubb. men fyfan va sköna människor det va där :) förutom en turk som todde han kunde köpa della och sälja mig till hans 19 åriga kusin som väntade hemma. Usch och blä sa vi och bad han vänligt att försvinna ur vår syn, vilket han gjorde. Vi tog en taxi hem sen och var hemma id halv 5 tror jag (engelsk tid). När vi sätter oss på trotoarskanten för att röka så ser vi att della har tappat en klack på skorna hahah! så de kan gå.
Trasig skodansgolv


idag vaknade vi runt 2 och var bakis. Åkte till stan och såg The grudge 2 på bio! Usch va leeeskig den var. haha kunde knappt titta på allt :) men men Nu sitter vi här och ska glo lite film. Hörs! J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback