Måndag

Så satt man framför datorn igen. Har inte vart i skolan idag för när jag vaknade så hade jag grisigt ont i halsen... men jag var illa tvungen att pallra mig till jobbet och stänga. Var i farsta och lämnade in min telefon igen. Får se om den funkar felfritt sen.

Idag fick jag besked! Älskling kommer hem på Måndag vid 3 tiden :D En vecka kvar i ensamhet bara. Har precis pratat med han. Åker kanske ner dit med han om ett par veckor. Berättade att han kommer vara tvungen att åka ner ganska ofta så då kan jag följa med över helger. Dom har en lägenhet på 320 m2 där i litauen :O Det är galet stort! Skönt att komma bort ett tag också till en nyrenoverad lyxvåning :D

I helgen var ju jag och sofie ute och festade loss. Hade sjukt roligt igen. Började med en öl på Viper room, sen begav vi oss till Mera och Röjde tills stängning. Haha´risigt full man blev sen iaf :)  Vinglade upp för mina trappor och så var det folk här :) Della hade fått bjuda över lite folk hem till mig eftersom jag behövde hundvakt. Så jag hälsade hastigt sen störtade jag i säng och somnade som ett svin. Vaknade på lördagen vid halv 1 och kände mih omännskligt bakfull.. Sånna smällar man får ta.
alkohol :)
Och nu ska jag sova! Såg att klockan tickat iväg en aning.

Over and out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback