Söndag

Jag har varit fruktansvärt trött och bakis idag. Blev kanske entvåtre groggar för mycket. Vi satt heam hos mig några stycken och mös typ. Plötsligt märker jag och Della att det blev en krock av olika människor och några satt typ tysta och nervösa. Vi gjorde så gott vi kunde men att mingla och supa alla under bortdet, och gissa vad? Jo det funkade tillslut! Jag hade kul iallafall. Gled ner till valla värdshus vid 1 tiden för att  ta en öl då någras sprit var slut. Haha jag snackade med chefen där och ska komma dit efter min resa och snacka jobb! Skönt att kanske kunna slippa coop ångest forum då! Så vi får hålla tummarna helt enkelt.

Det slog min när jag och Della var ute med Tuva innan idag att vi åker ju förihelvete på onsdag! Så det är bara skola i morgon och tsdag sen smäller det. Ska bli kul att komma bort ett tag. Saknar Dennis nått fruktansvärt också. Pratade med han en snabbis för en stund sen. Får träffa han den 3e sen :) Längtar massor!

vi två



I morgn blir det himla massa farande överallt. Måste till mats och ellis och hämta väskan, åka till della och häma saker där, växla pengar och så vidare. försöka hinna köpa en hårfärg också kanske. Jag ha faktiskt klippt mig :) Klippte upp håret och så. Helt okej vart det.

Nej gott folk, nu ska jag föröka sova eller nått. Har ju sovit halva dagen så nu är jag pigg :( Mycket dåligt.

Hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback