The joker

Sitter och lyssnar på Stevie miller band - The joker och ska snart sätta fart att städa upp här hemma. Jag försov mig i morse också. Känner av lite lätt att jag skulle behöva mamma som kommer och rycker upp mig på morgonen :) Och när jag försover mig blir jag arg och stannar hemma istället för att komma sent.
Jag ska nog storstäda och piffa till lite idag. ¨Sätta upp saker på väggarna och gå ner med saker till förrådet. Tvätta en massa och göra fint. Måste åka och köpa nya doftljus också, så det blir mysfaktor 10 igen :)

Måste sätta igång nu men som avslutning lite bilder på de vackraste hundarna i världen: Grand danois!

Hörs, J

                      fin                                                                    fin


» agapi

oh gud ge mig,*nyypaaa hoppa på o krama*

underbar stor vovve =))

2006-10-18 // 21:01:56

Haha jag vet :) ska köåa en sådan efter tuva :D har planerat det ett par år nu :) skulle inte d a chiuaua nyss? Hehe

2006-10-19 // 07:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback