Tuesday

Tisdag idag då. dagarna bara rinner iväg känns det som. Och så händer det så mycket saker :) I förrgår var vi på Pleasure beach och kollade runt en del.Fy satan säger jag för deras "the big one" bergochdalbana. största jag någonsin sett! usch! Alla åkturer var typ jätte läskiga så jag bangade faktiskt ur och åkte ingen annat är nån 4D bio :) den var häftig den.
the big one

Sen satt vi oss och skulle se nån show eller vad de nu var. Då är det en radiopratare och hans kolega som hostar showen. Dom står och babblar och skojjar typ. och heeela tiden ser jag och della att dom stirrar mot oss. vi sa det att dom kommer garanterat komma fram till oss och babbla typ. Och vad hände tro?
Jo han går mot mig och fråga typ vad jag hette och vartifrån jag var. Jessica från sverige svarade jag och han blev ju som tokig :)
"we've got people from europe! Swedisch girls ladies and gentlemen! I've heard that they are very aloud haha!" Jo självklart skulel dom dra sexskämt om oss.. Efter det säger han "This is ´Blabla´ from Rock FM, sending live from blackpool." HAHA pinsamt! Vi hade precis vart med i radio! Jaja man ska ju hinna med så mycket man kan, eller?

Igår var vi i Preston och shoppade. Igen. Jag hittade så mycket saker, så alla mina pengar tog slut. Köpte bland annat världens finaste stövlar och ett par gympaskor, två par jeans och en massa tröjor och linnen. Bara hoppas att väskan inte väger mer än 20 kilo nu när vi åker hem! Inatt var det typ storm också. Vaknade runt halv 6 av att alla saker typ blåste runt i rummet och att dörren stod och smällde. trodde först att fönsterutan blåst sönder eller nått, men den hade bara blåst upp. Har nyss ätit frukost och så. ska hoppa in i duschen snart och sen får vi se vad vi hittar på. Pengarna är ju slut så det får bli nå gratis grejjer. Gå till parken eller nått. :)
 
parken

Hörs senare! Jessica



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback