11 September.

Idag är det 5 år sedan World trade Center blev Ground zero. Det känns som om det var för två år sen eller nått. Läskigt hur tiden kan springa iväg. För vissa av oss är denna dag en vanlig dag, för andra rena rama mardrömmen. En tanke åt de drabbade! Det är en helt vanlig dag för mig, förutom att jag och Dennis har vart tillsammans 16 månader idag. Så det är ju trevligt.



Jaha, annars är det en helt vanlig måndag. Skulle gå till skolan och ha bageri lektion idag men kan inte gå :/ Mina skor är hos Della i sundbyberg och jag har hennes klackskor som för övrigt gav mig skavsår och blåsor. Och inte en chans att jag tar på mig flippflopp heller! Det är ju isbjörnar ute. Brr! Men jag vill ju till skolan. Det är jobbigt att missa lektioner och så kan det lätt li en vana för mig, som det var förr. Så hur gör man i en sån här situation? Har bara massa sandaler och kilklackar hemma så det funkar ju inte att lalla omkring i skolan med. Får se vad jag kommer på! Dags för frukost!


Over and out!


» Agapi

grattis till era 16 månader :)

2006-09-12 // 10:43:21

Tackar :)

2006-09-12 // 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback