Fan!

Hur ska jag klara mig? Dennnis åkte precis iväg för att vara i litauen i 1 eller 2 veckor! Kände nu hur beroende av varandra vi är. Vi träffas typ jämt, bor tillsammans och så vidare. Jag kan inte ens komma på en gång vi har vart ifrån varandra i en vecka :/ Haha jag får det att låta som om han aldrig kommer tillbaka eller nått :) Men jag tycker bara att det är sjukt jobbigt.. Så vi får se om jag överlever eller inte.

Annars är jag irriterad på att jag gick upp tidigt för att jag trodde tt jag började 11, men nej nej jag börjar 12. Var inte hemma för ens vid 4 inatt. Jag och Jennifer var på Mera och partade loss lite :) Jag hade iaf skitkul. Roligare än de flesta utgångar på sistone! Men whatever, nu ska jag äta frulle och titta p tv.


Hare,
J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback