Fredag

Yes! Så var en vecka till avklarad i skolan. Fredagar är den bästa dagen på hela veckan, tycker jag. Idag ska jag hem till mats och ellis och käka kräftor och mysa. Får se ifall jag hhinner köra nått idag också. Körde ju med mor min igår. Jag är fan riktigt duktig! Körde innefrån idustriområdet i jordbro hem till mamma. Jag var ute i trafiken! Men det gick så bra så!

Solen skiner lite idag. Det var så skönt att inte vakna upp och se att det regnade iallafall.
Haha Dennis köpte nån stor svart garderob igår, utan att veta var han ska ställa den. Det är ju lite fullt här hemma. Så nu ligger den i bitar på köksgolvet. Får se vad vi hittar på med den för den är ju skitfin.

Nej nu måste jag ta en dusch, inte lukta usch, stå högt i kurs :) (fastnade för det stycket i låten Glassigt)!

Hörs!


» Agapi

Glasssiiigt, va gott med kräftor men vädret förstör de hela tycker jag :$ hiih

2006-09-08 // 14:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback