Fredag.

Ganska mycket har hänt denna vecka. Men det finns några höjdpunkter. Jag har övningskört och för första gången körde jag från jordbro hem till mig! Jag är faktiskt jätte duktig. Della har också börjat köra nu. Hon var ockskå jätte duktigt och sen på kvällen efter att vi kört klart satt vi och var som beroende av bilarna och kunde inte prata om nått annat. Sen Så var sofie på jobbintervju med in chef igår. Vi har haft det lite jobbigt eftersom alla dom andr atjejerna aldrig kommer och så, så gick jag till chefen och sa att jag vet ejn tjej som behöver jobb och henne kan man lita på. Så dom gick in på hennes rum och redan efter 10 minuter kommer dom ut igen. och gissa vad? Jo hon fick det och ska jobba med mig på måndag kväll :)

Och idag är det underbara fredag! Ska till skolan på en lektion sen ska jag jobba några timmar bara. Förhoppningsvis så ska jag och sofie äta kinamat och dricka lite öl ikväll också innan man beger seg ut på dumheter :) Men vad som händer har jag ingen aning om! finns ju krogen som nödutgång annars.. men vi får se.


Ska koka lite kaffe nu för min käre mor och Fredrik ska komma hit. Fredrik ska måla om min ytterdörr och mamam är sällskaps sjuk.

Over and out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback