Hemma från skolan.

Idag är det tisdag. Jag är hemma från skolan, så det känns lite ångest. Har inte vart borta på ett bra tag nu. Direkt när jag vaknade så ringde jag in mig sjuk och gjorde frukost. Det som ger mig ångest är att jag inte är så sjuk.. Jag skulle ha servering idag och i morgon men jag har inte hunnit fixa nya serveringsskor ännu, och min lärare kommer halshugga mig om jag kommer en dag till utan skor. Ska köpa det nu på fredag för då får jag lön :) Annars ska jag städa lite idag tror jag, och kanske ta en långpromenad med min lilla älsklingsvovve Tuva till stallet. Jag har inte vart där på sjukt länge nu.

baby


Igår var jag i skolan och sen åkte till jobbet. Så jävla trött på att hela tiden få hoppa in kvällar och antingen stänga för att vissa inte dyker upp, eller hjälpa de nya att stänga då de inte kommer som dom ska och lär sig i tid. Ska jobba ikväll med, men det är ingen fara. Cecilia ska stänga och har jobbat typ en vecka. Ganska trevlig tjej! Skulle övningskört med mamma idag, men får skjuta upp det till i morgon.

Snart är det den 17 september. Hoppas alla vet vad dom ska rösta på. Jag vet iaf. Ska rösta moderat! Skulle kunna rösta i princip på vad som helst bara vi slipper G.P i riksdagen. Men moderaterna har en hel del bra saker att komma med och dom vill skaffa fler arbeten, sänka skatter och fixa fler bostäder bland annat. Det är de frågorna som jag känner är viktigast för mig och mina nära. Vi behöver ett jobb för att kunna betala en hyra och ha nån stans att bo. Finns mer att dra upp om tiden fanns till. En annan sak är alliansen! Styr Sverige tillsammans, inte gå och ta en egotripp som Göran. Han tyckte att han skulle styra själv. Så trött på den gubben. Han gör tabbe efter tabbe bara.Usch!

Ska fixa mig nu och ta en prommis!

Over and out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback