Lördag

Klockan är snart 10 och jag är redan uppe. Det jobbiga är att jag vaknade redan vid 8 av nån anledning. Var på nån hemmafest i Trollbäcken igår, var trevligt folk och så där. Det första som händer är jag när jag och della kliver innanför dörren så känner vi igen en hel del folk. Det visade sig att dom hade vart hos mig och festat i januari när dennis fyllde 20, och att dom var vänner med han :) Sen satt vio och drack och sjöng hela kvällen och så. Och idag kan ni kanske gissa vilka konsekvenser det hade.. Jag har ingen röst kvar! Sen vart jag tydligen alla brusars Gud på nått vänster. Alla satt och öppnade sina små hjärtan och berättade en massa saker deras vänner inte visste om, frågade om dom kunde hångla med nån snubbe(?) och så vidare. Tillslut kommer en svartsminkad tjej och säger "Är det du som satt och hade en alvarlig diskution med *****?" Jo visst svarade jag och så blev hon helt uppot väggarna. "HERREGUD! du lyckades ju prata in en hel del på honom ser jag. han beter sig helt anorlunda där ute nu! hur lyckades du?" HAHAHAHA! Seriöst! Ena tjejen behandlade mig som om jag vore hennes idol eller nått :) Well well..

Idag då? Jo med tanke på att jag är hes och inte kan prata som folk så blir det nog hemmasittande om jag inte hittar rösten igen. Och nu ska jag försöka sova en timme till.

Jessica has left the building!


» Agapi

hes jag me ;(

2006-09-19 // 09:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback