Mälarhöjden

I fredags var jag hos mats och ellis och åt kräftor :) Var jättemysigt! Jag var dock lite trött så vid 12 tiden uppsökte jag deras unbderbara soffa och la mig och tittade på Bakom stänga dörrar. Den var ganska bra faktiskt. Vaknade utvilad dagen efter (igår)  Och gick till jobbet. Var tvungen att jobba över pga att det var nån av de nya tjejerna som inte hört av sig eller inte dykt upp så jag var tvungen att stänga.

Efter det så åkte jag hem till Della och käkade lite tacos :) Så satt de andra tjejerna och krökade och spelade ölspel men jg var i stort sett nykter hela kvällen. Sen hittar dom en efterfest i Mälarhöjden, så vi åker dit. Millan skull enånstans men dök inte upp, Malin skulle hem så då åkte jag, Tina, Åsa, Della och Tanja dit. Festen var i nån stor villa och det var skit kul! Så mcket olika personligheter fö en gångs skull och inte bara massa dumbos som klär och beter sig lika dant. Åkte hem med sista tunnelbanan sen. Skulle kunnat stanna längre om dte gick.

Idag blir det till att jobba. Börjar 12 och jag måste gå på jakt efter lite mjölk. Dennis vill inte åka :/ Stackars Dennis har vart sjuk fram och tillbaka i över en månad nu. Men jag har tur som klarar mig.

Nej gott folk, fullt ös, medvetslös!


106437-2



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback