Övningskör

Igår var det första gången som jag övningskörde med mamma. Hon kom och hämtade meg och så åkte vi ner ill jordbro industri område. Jag började på en parkering där för att känna på växlar och koppling typ. Så efter en halvtimme där så visar det sig att jag är naturbegåvad :) Så körde jag runt lite på vägarna där, men självklart var det typ ingen trafik! Jag var faktiskt jätte duktig och stressade inte upp mig som jag sett många göra. Ska köra idag efter skolan också.

Idag är vädret skit. Ska gå till Rudan för att ha utomhus idrott :/ Känns som om jag kaaanske skippar det. Så har jag prov i naturkunskap också, vilket jag inte har pluggat ett skit på. Och det räckte med att gå ut med Tuva på baksidan så blev jag blöt! Hatar verkligen regn! Usch!
jag får återkomma senare om hur dagen blev. Simma lungt!


» Agapi

jessiee ljug inte ;D tur att jag va i handen när du körde och inte i jordbro :) haha skoja - men va roligt :) lörkort snart då ;)

2006-09-07 // 08:09:13

haha Jag är jätte duktig =) ska köra idag med. körkort om några månader då? (A) haha då kan jag bli din privata chafför :)

2006-09-07 // 08:23:18

dutti flicka :) keep up the good work ;)
säg bara till innan du kör så jag hinner dra mig en
2-3 mil därifrån :D

kram på dig :)
//Kubbe

2006-09-07 // 08:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback