Still alone!

Dennis har inte kommit hem ännu.. det har ju bara gått 4 dagar. Men dom har internett där nu så vi har kunnat prata lite på msn. Tycker att jag har klarat mig ganska bra iaf! Jag och sofie satt oss på bussen (!) för att åka till willys och handla. Det är okej att handla på Coop om man åker buss, men till willys är det en bit att gå. Men det gick suveränt! Jag har hunnit städa lite i min ensamhet också. Och igår var sofie över och åt middag med mig, sen var jag och tog en cider med Api på Station. Det var så skönt att komma ut och bara sitta och snacka med någon. Men sen skulle han och angelina festa vidare så jag tackade för mig och gick hem efter som jag ska till skolan.




På fredag är det äntligen dags! Jag ska ut med sofie och en massa andra och tokröja! Jag och sofie jobbar till typ halv 9 så vi duschar och fixar oss på jobbet. Sen får vi sådan lyx att anders både kör in och hem oss. Då ska vi snabbt förkröka i bilen på väg till stan :) Planen är att fört gå till Viper room och kolla av läget och så. Skulle det vara så jävla tråkigt där så rör vi nog oss mot Mera eller nått sen.

Idag då? Jo nu sitter jag här och smuttar på en latte som jag gjorde och myser. Ska snart möta sandra och sen gå till skolan. Annars ska jag nog inte göra så mycket tror jag. Får se ifall någon gtrevlig prick hör av sig. Annars ska jag bara sitta här och mysa i mn soffa. Det blir mycket mys nu när hösten kommer och det är lite kallade och mörkare. Längtar bara ill julen! iiih!

Well well people, Jess needs to go to school
Later!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback