Tisdag

Så var den här veckan igång då. Sitter och småfryser framför datan med en kopp te och ska fixa mig för att gå till skolan. Tror att tisdagar kommer ta kål på mig. Börjar klockan 9 och slutar 6. Är det mänskligt? Nej jag tycker inte det. Och sen efter skolan så måste jag jobba idag för de nya tjejerna på jobbet kan inte stänga själva och det ska tydligen den ena göra. Så då är jag inte hemma för ens vid halv 10 ikväll. Och på hela dagen har jag haft en halvtimmes lunch. Tror du jag kommer dö eller? Men men vad gör man?

Det känns som att hösten är på väg nu. Solen skiner men det är småkallt ute. Luften är annorlunda. Kallare och friskare på nått vis. Jag längtar bara till julen så jag får göra julstämning här i min och dennis lägenhet :)

Så gott folk nu ska Jessica äta frukost och gå till skolan! Over and out !



» Agapi

Jaaa Jessiiee ge mig jul :D:D mysigt

2006-09-05 // 08:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback