Torsdag

Fortfarande sjuk... Tji fick jag när jag stannade hemma från skolan i tisdags. Har feber, ont i halsen och huvudet. Mycket jobbigt. Ska ligga och kurera idag så man kan hitta på nå roligheter i helgen. Får ju min lön i morgon :) Och så kanske Tom och Göran ska komma förbi här och fika eller käka middag. Får se hur det blir. Ska bjuda Jenni och lilla Engla på taco's nån dag med när jenni har tid. Mycket blir det. Ska försöka städa lite nån dag med. Var så pass duktg i morse trots min feber att jag diskade :)

Nej gott folk ska lägga mig i soffan och dricka blåbärs soppa och tycka synd om mig själv :)

Hare!

sjuk


ang flytta ihop. Vi bor redan ihop har gjort det i drygt 1 år vi med : D

2006-09-14 // 12:35:50

Det går finnemangers ; D

2006-09-14 // 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback