Hemma igen

Då var man hemma igen då. Jag och Dennis har varit ute på landet med Mats och Ellis och bara haft det så sjukt bra. Vi har ätit alldeles för gott, haft mycket fint väder och bara varit. Tillochmed badkrukan Jessica badade i östersjön! Men det typiska är att nu när jag kom hem blev jag sjuk. Jag har fått en hemsk hosta, ont i halsen och förkyld typ. Hoppas det går över snabbt, för på onsdag ska jag nämligen ut till Dalarö och fira Helena som fyller år. Vi ska äta 3 rätters och dricka en massa gott på Mysingen. Så äckliga förkylningen; stick och brinn!

På tal om ingenting så har jag min uppkörning om några dagar, och jag börjar redan bli sjukt nervös. Tänk om jag inte klarar det? Visst, då är det ju bara till att boka om och testa igen, men jag vil inte misslyckas. Jag måste klara det på första försöket. Klarar jag det ska jag iallafall köpa en bil när jag får lönen. Har jobbat som ett arsle nu och kommer få en kanon lön. Men det gäller bara att hitta en bil först, så vi får  se hur allt slutar.

Nu måste jag väcka mitt lilla hjärta som ligger och slumrar i sängen så sött.






Jag älskar dig Dennis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback