Söndag, trött och jobb

Sitter och fördriver tiden till sjag ska åka till jobbet. Sja köra dit i min och Dennis nya bil! Vi köpte en volvo 740 för någon dag sen som funkar perfekt och är mysig att köra. Vill bara "pimpa" upp den med lite bra ljud och så.

Jag började skolan i torsdags och det första vi får veta är at vi ska börja praktiken redan på måndag! Så fredagen gick åt till att ringa och presentera oss ch eventuellt åka dit. Jag hade önskemål om något lagom   fint ställe, inte som Grans Hotel. Gissa var jag ska? Jo inget mindre än - Stadshuset! Där ska jag vara 3 dagar i veckan i 8 veckor! Så säger min lärare när hon ser min min att "Se det possitivt! Sköter du dig kan du få jobba på Nobelmiddagen." HAHA lixom! Inte en chans att jag skulle göra det. tänk om man spiller eller tappar en gaffel, det vore ju ytterst pinsamt. Men jag ska ge allt jag kan och se om man kan få jobb där sedan. Vore skönt att komma bort från coop.


Nej nu måste jag åka till jobbet.

Hörs!
/J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback