Andra advent

Lucka 9 i chokladkalendern


Tänkte snabbt passa på att skriva ett litet inlägg igen. Det är nämligen såhär att min bärbara data, a.k.a Dennis andra bärbara har gått sönder, men det överlevde jag eftersom jag hade en stationär i sovrummet. Men den la av för ett par dagar sen. Och Dennis dator som jag sitter vid just nu är hans jobbdata, och gissa om den är upptagen mycket :) Men här om dagen så fick jag liv i den inne i sovrummet, but guess what? Jo, då har mina två satanister till katter haft ner routern - i vattenskålen! Så för att göra en lång historia kort, jag är datorlös! jag får hålla tummarna för att den andra bärbara går att laga!

Annars är allt som vanligt med skola, jobb och ytterligare mer jobb. Och Kingen. Och Dennis. Och Sajko & Killer. Och vänner. Lite så.. Men snart är det jullov och då är jag ledig från jobben också! HURRA! Men idag har jag hunnit åka och handla 2 julklappar, adventsfika hemma med mamma och Dennis, vara ute i stallet och leka en stund med Emelie. Igårkväll satte jag även upp våran finfina julgran. Dock i plast, med tanke på kissemissarna. Men den är hur fin som helst, ska slänga upp en bild på det med sen, kanske nästa gång jag kan roffa åt mig datorn? Även bilder på katterna, konsteren och så.

Hur som haver, byxan skaver..

.. nu ska jag krypa ner i soffan med min söta Dennis och kolla på I, robot



Dags för lite snö nu känner jag...



Du får inte ha en julkalender! Låt bli chokladen, det är för barnen haha

2007-12-10 // 11:09:17

Haha klart jag får ha choklad kalender, jag har barnasinnet kvar :)

2007-12-10 // 17:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback