Fascinerande

Måndag morgon, ja eller kanske tillochmed förmiddag och fröken Ekholm sitter hemma. Det känns aningens bekant? Jo kanske för att det har hänt ett ex antal gånger nu. Jävla mig ibland! Men idag var det ingen idé att stressa till skolan iallafall eftersom det är städ dag och alla har säkert redan gått hem. Så istället har jag läst en del bloggar och funderat lite. Jag kom på att det finns för lite bloggar om helt vanliga liv. Jag har klickat och klickat, men det är bara en massa modebloggar om vad folk tycker om Paris Hiltons olika klänningar.Om någon vet en bra alldaglig mysblogg, hör av er!

Idag så lyser solen och på onsdag är det lov. Allt känns lite extra bra idag. Jag har hunnit skriva med Jenni på msn och fått höra om hur hennes dotter Engla tyckte om luciafirandet på dagis. Hon är världens sötaste, men har humör. Engla hade tydligen blivit jätte arg mitt i allt och skrikit mamma, sedan slitit sig från fröken och rusat. Jag tror hon blev sur för att hon inte var en pepparkaks gumma :) Jag ska få lite nya bilder på henne idag.

Jag ska försöka smyga ut till stallet idag också med min spionvolvo. Nej juste, den är ju inte så tyst! Gah! jag blir galen. Jag får inte riktigt åka omkring sådär heller, men idag måste jag till stallet och ta en promenad med Kingen i skogen. Hur skönt som helst.

Ska bege mig innan solen försviner

    

Engla-Kärlek

ADJOU!


Hej Jessica Ekholm. (Gubevars så vackert namn!)
Nu när jag hittat dig tänker jag hänga med i ditt liv.
:)
Jessica Ekholm

2007-12-17 // 14:06:19

Haha, ja tack det samma :)
Brukar kika i din blogg med.

/Fröken Ekholm

2007-12-17 // 14:40:18
» JENNI

u r mad ;p

2007-12-17 // 15:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback