Gott & blandat

Nu har jag lyckats fixa internet till min dator så jag ska passa på att slänga in mina bilder. Bilder fårn konserten finns vid det inlägget lite längre ner. Har även bilder på min gran och katterna :)

Idag var jag med Della på MVC och fick höra lillkillens hjärtslag! IIIH! Det slog jätte snabbt tyckte jag, men bebisars hjärta slår snabbare än våra fick jag lära mig. Det var hur häftigt som helst! Det är så nära, så nära nu. Sen mötte vi Sandra som körde oss upp till Willys så vi kunde handla och så. Och nu sitter jag hemma och funderar på om man ska städa lite. Jag har satt på en skön spellista med musik så snart kommer jag nog igång.

Nä, hade inget vettigt att skriva om idag så nu ska jag bjuda på lite gott och blandat med bilder. Tänk på att jag fotograferar med mobilkamera, så det blir inte världens bästa.

                   

Våra två sötkissar ligger och myser i mitt knä, vår fina julgran, min lilla söta mamma med en mycket liten kundvagn (den var pytte), och min sötmamma igen :) 


Hallå, det var ju jag som fixade internet - din creddstealer!

2007-12-10 // 18:20:53

Söt Anita! *klappa*

2007-12-10 // 20:02:50

haha sötboll :) Du fixade det men jag fixade det genom att du fixade och med lite gnäll :)

2007-12-10 // 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback