Jävligt jävla bra!

Igår när jag stod nere på jobbet så ringde Tomie mig. Lite förvånat så svarade jag, och han undrade lite om vad jag gjorde, när jag slutade och så. Ett två tre frågar han om jag vill följa med och se The Hives konsert med honom! Han hade fått två gratis biljtetter efter att han hade gjort ett jobb, och ingen orkade (?!) gå med honom.Självklart att jag ville det! Så jag hade 30 minuter på mig att stänga och kila upp till tåget och möta honom.

Väl inne vid globenområdet satte vi oss på någon bar mitt emot Anexet och tog 2 öl och 2 Jäger för att komma igång lite. Så jag var hur taggad som helst och hur glad som helst när vi knatade in sen. Och gissa om det var folk! Det var publikrekord där inne haha! Så vi stod och hoppade, sjöng, skrek och apploderade ikapp. Fyfan vilket drag det var. Bästa händelsen på året tror jag. Dom rockade stenhårt, och det var jäävligt, jävla bra!

    


Annars så sitter jag nere på jobbet just nu och har beställt min studentmössa, och ska försöka plugga lite. Ska skriva om fördommar. Hur jobbigt som helst. Men det blir nog bra. Jag ska jobba extra en hel del nu också, både här på rudan och på Stadshuset. Det är både kul och bra, för det blir ju extra pengar :)

Well well

/J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback