Ledig söndag

YAY! En dags ledighet! har jobbat som ett svin nu i flera dagar. Men det värsta var i fredags. Började i skolan kl 09:00 och fixade inför julbordet. Sprang på julbordet och så, slutade halv 4, gick direkt ner till rudan där jag skulle jobba på en julfest. Serverade och stod i baren. Visst, det var ganska roligt, men fyfasiken vad jobbigt det var. Vi slutade vid 02:00, efter 16 timmars arbete och en lunchrast på 20 minuter. Fick iallafall skjuts hem av jojje, tvärsomnade och gick upp 12 dagen efter för att åka och jobba julbord på stadshuset. Så idag ska jag göra så lite som möjligt!

Annars? Jo min käre mormor har kommit till Sverige. Jag och mamma hämtade henne i tisdags morse vid finlandsbåtarna. Har dock inte hunnit träffa henne så mycket ännu, kanske ska åka dit sen idag. Hade en plan på att åka till stallet med Sassa och rida ut en sväng med hästarna, men hon har inte ringt ännu :(

Well well nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på tv.

/J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback