Nu händer det!!

Kan ni förstå?! Vi har precis kört in Della och Timothy till förlossningen! Deras lille är på väg ut till stora världen och ta sitt första andetag! jag är så glad att jag knappt vet vad jag ska ta mig till! Sitter hemma hos Sassa och hennes david och smuttar på champagne. AAAH! Snart får vi träffa lillen som gömt sig inne hos Della i 9 långa måndader. Och precis som jag sa, så kommer han tidigt. Han var beräknad den 5 januari, men kunde inte vänta. Så nu i denna stund jag skriver så är han påväg. Hoppas det går snabbt och bra för dem.

Alla mina tankar är hos er!

Ses snart!

:) :) :) :) :) :):) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) 
 


» Jonna

Åh vad roligt! hoppas allt går bra för dom! o lycka till.

2007-12-28 // 23:01:47

SNYGG BLOGG!!

2007-12-28 // 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback