Oändlig glädje

Jag längtar tills jag får träffa Della, Timothy och deras Alexian! Usch vad jag längtar! Kommer inte kunan träffa dem förens efter nyår, vilket nog blir bra ändå. Dels är jag förkyld och vill absolut inte smitta dem, sen så gissar jag på att de vill ha tid för sig själva och lära känna Lillkillen och komma in i familjelivet. Men jag längtar!

Idag har jag förutom att ha alla mina tankar hos dem hunnit handla på Coop, vart i stallet och ridit, fikat med Jenni och Engla, middag hos Mats och Ellis och diskat all disk! *Duktig Jessica* Kände att jag ville få bort disken innan vi åker i morgon. Ska ju åka till landstället med Dennis, Sassa och kanske David. Vet inte om jag har nämnt det innan, men hin stackars vovve är jätte jätte skotträdd. Så då flyr jag ut till skärgården en bra bit utanför Norrtälje och myser där. Jag har köpt en massa godis, läsk och chips och god mat. Vi ska äta potatisgratäng och fläskfilét på måndag. Yummie!

              
Engla och jag busade idag :) Bild nr. 3 är bara för härlig! Vi satt och "pratade" och la på hela tiden - med varandra :P       Engla - Kärlek!

Nu ska jag nog hoppa i säng och sussa kudde.

God natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback