Oh my..

Jag måste ha en ny bil :( Eller inte måste, men jag skulle jätte jätte gärna vilja ha en ny fin bil som inte låter som en hel parad av trasiga Epa traktorer som saknar en fungerande överväxel och blinkers som inte funkar. PLUS en bil som inte har en trasig ruta också. Men det är bara att börja spara pengar så kanske jag har råd att köpa en efter studenten.

Kära studenten, snart är det dax. På onsdag blir det jullov (thank you lord), sen är det bara ett halvår kvar i skolan. För er som inte vet så fick jag plugga upp mina betyg efter nian på IV, så jag går ett år extra. Och det känns. Det känns jätte jobbigt! Men snart är det ljusare tider så tiden går snabbt. Och jag har redan beställt min studentmössa :) Det ska bli så jävla kul!

Nej, nu ska jag poppa lite bra musik och städa lite kanske.

Over and out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback