Rädda mig

Jag vill springa så långt bort just nu att ingen hittar mig. Jag fruktar verkligen det som komma skall. Och det är två saker. Idag är det ett besök hos den hemska tandläkaren. Då jag är så rädd så ska jag få lugnade innan, så att de kan lägga bedövnings sprutan. Och det är den som är det stora problemet. Sprutan. Jag får en sådan panik varje gång. Men det är lite skönt att vet att det är eventuellt sista besöket hos dom på länge!

Den andra saken är nog snäppet värre. Jag måste byta ut/ta bort min p-stav som sitter i min arm innan januaris slut. Och eftersom jag vet hur det kändes att sätta i den så vill jag aldrig mer göra om det! Men jag måste. Hur det ska gå till vet jag inte. Jag får alltså panik, hyperventilerar, skakar, gråter och håller på att svimma hela tiden. Det är sjukt jobbigt, eftersom jag vet att tex blodprov i fingret inte är farligt men jag flippar ur ändå. Så jag får alltid be om ursäkt innan för mitt kommande beteende :( Och det värsta är att jag vet inte hur jag ska kunna bota det.

Usch nu måste jag klä på mig och gå mot bussen :(

Hörs sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback