Som en fisk

Nu har jag kvicknat till i huvudet. Det är hur skönt som helst. Kommer knappt ihåg att jag var hos tandis i morse :) Spännande, spännande. Jag gav mig iallafall iväg till Haninge C innan idag och skulle försöka handlas julklappar, med resten av kommunens invånare. Men jag försökte peppa mig själv utanför med att sätta på bra musik i öronen, tänka glada tankar om alla stressade personer och sedan försöka gå lugnt och shoppa.

PAH! Vilket skämt! Jag förstod nog inte vad jag gav mig in på. Jag kände mig som en av alla fiskar som fastat i fisknätet och som panikslaget försöker hitta ut (eller hitta julklappar) för att sedan kunna andas lugn igen. Men jag har mig själv att skylla. Det är ju alltid jul den 24 December och jag är sent ute. My bad! Jag ska göra ett nytt försök i morgon och se om jag kan få shoppingsällskap också. Det hela blir kanske roligare då. Trots att jag älskar min telefon så är den inte så värstans social. En annan Fröken Ekholm gav sig också ut i julruschen idag så,  I feel you, Jessica! Hittade henne på google när jag skulle söka på mitt eget namn (varför skulle jag söka på det? Don't know). Kul att läsa en annan Jessica Ekholm's liv :)

Nej nu ska jag busa med mina små busfrön till katter och städa lite, när jag ändå inte har något vettigare för mig.


Hörs,
J


Åh herrejöstanes! Finns det två av er?! This is the end of the world! :)

2007-12-21 // 23:57:35

Tänk om vi kunde klona oss! En hel värld full av Jessica Ekholmare. Så underbart!

2007-12-22 // 14:38:35

Helt underbart det skulle vara :)

2007-12-22 // 20:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback