Spion

Hurra! Vår volvo låter inget! Så nu kan jag återgå till mitt arbete som spion :D Vi ska bara försöka fixa de sista felen i morgon med som är: blinkers, överväxel, tuta och sist men inte minst ruta. Sen är den som ny ^^ Eller något. Hur skönt som helst att ha en (någorlunda) fungerande bil igen. Så vi får se när det blir en egen bil för min del. Har ju en hel del pengar att spara ihop om bilklassen jag tittar på är 15-20tusen. Kan låta lite i en dels öron för en bil, men är en förmögenhet i en fattig students pluska! Men den som spar, hon får. Haha!

Så tusen tack Dennis och Dennis pappa Mats! Jag ska ta kort på "skönheten" och slänga upp sen. Min bil och jag har ett mycket krångligt förhållande. Lite av en hatkärlek. Men just nu älskar jag min gamla goa 740!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback