Thank God It's Friday!

Kom nyss hem från atandläkaren. Förra besöket blev en tabbe, då de "lugnande" tabletterna nte hade någon verkan förutom på min balans haha. Men nu fick jag dricka något och det funkade, jag kunde ta bedövningsspruta 2 ggr! Så nu är jag svullen på ena sidan och är lite efter i huvudet bara. Men jag gjorde det så HURRA!

Idag så ska jag försöka ta mig ut och köpa julklappar för hela slanten. Det sköna är att jag vet på ett ungefär vad jag vill ge alla, det som är mindre skönt är att alla i Haninge kommun kommer säkert panikhandla nu, eftersom det är lön idag. Vi får se hur de blir helt enkelt. Bli inte rörvånade om det står något i stil med "´19 årig tjej slog ner flertal personer i ett köpcentrum - dom störde mig" eller liknande :)

Så nu ska jag lägga mig i min mammas säg (är på besök hos henne), tycka synd om mig själv och sedan via upp för shoppingen.

Over and out


Aaaaww, nu tycker jag nästan lite synd om dig! Ska ringa dig alldeles strax och klappa snel överdoserad Jessica via telefonen

2007-12-21 // 10:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback