Why, oh why?

Jag förstår inte en sak. Vad i hela friden är det som lockar alla att vilja läsa folks "modebloggar"? Jag skiter i allafall vad "Emma, 16 år" har på sig dag för dag. Och att de lägger upp bilder på sina klädval varje dag med en himla massa konstiga poser. I don't understand. Really, I don't. Och de fyller sina bloggar med vad de önskar, vad som är det senaste i deras garderob och vad dom har ätit. Seriöst, vill folk veta vad en del äter dag för dag, PLUS se bilder på det? "Idag har jag ätit denna fina sallad med endast grönsallad. Kolla så fiiin den var". Och så ser man en bild på den. Är det verkligen det folk vill läsa nu för tiden? Visst, min blogg är inte någon speciellt intressant blogg för en del. Jag skriver mest bara för att skriva och den handlar mest om mitt liv. Men det är såna bloggar jag tycker om att läsa. Helt vanliga bloggar om helt vanliga liv. Jag orkar inte med alla som försöker bli någon slags trendsättare via sin blogg. Det behövs inte fler, världen är tillräckligt ytlig och utseendes fixerad för min del.



TVI!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback