Måndag, bra musik och körskola

Jag sitter hemma hos Dennis och lyssnar på en massa bra musik! Måste nästan be alla lyssna på Stone sour - Through glass, Blue October - Hate me, Plain White T's - Hate (I really don't like you) och Skillet - Whispers in the dark! Så jävla bra :) Veckan har rullat på som den ska, mer eller mindre. Jag har nu flyttat hem till mamma igen. Känns ganska mysigt ändå att bo med familjen. Men jag har bara sovit hemma 2 dagar sen jag flyttade i Tisdags. Så inatt blir det att sova hos mammsen :)

På onsdag är det Alla hjärtans dag. Jag hade så mycket emot den innan jag träffade Dennis. Jag bokstavligen hatade den! Hur knäppt det än låter eftersom det bara är en dag i almenackan. Men det gjorde jag hur som. Så för ett tag sen så var jag "rädd" att få sitta där ensam igen medans alla ens vänner och bekanta myser hemma med pojk/flickvännen eller bästa kompisen. Och känna den där känslan av obehaglig ensamhet. Och ta det inte fel nu att jag är rädd för att vara ensam, för det är jag definitivt inte. Jag bara föredrar att sitta hemma, eller någon annastans med den person jag älskar och bara vara för den stunden. För det hinner man inte med längre. Det är så mycket annat som händer runt omkring en hela tiden. Så personligen tycker jag det är en bra dag på det viset så man får lite kvalitetstid. Sen å andra sidan så vet jag hur det är när man inte har någon och alla andra är upptagna och mysiga. Då sitter man där och hyser agg mot alla kärlekspar som pussinussar och äcklar sig. Så det blir lätt olika åsikter just om ´den 14 februari. Men just i år så ser jag fram emot den :)

Jaha, nog om det. Idag ska jag hursom gå ner till Grönlunds och köra min första lektion med dem. Det kommer nog gå jätte bra men jag är lite nervös iallafall. Jag har kört lite mer nu på sistone. Var så modig att jag körde från jordbro till tungelsta, från tungelsta till Ica maxi i haninge. Och fy bubblan för de två filiga rondellerna! Men med övning kommer färdighet, så jag ska fortsätta vara modig på vägarna.

Well well. Nu ska jag lägga mig och mysa lite med Dennis innan han börjar jobba och jag ska duscha.

Hörs!



fyfan teorin är så fucking svår, jag får inte in nånting i huvudet, ja tänk då mig bakom ratten! tack o hej, usch.. hoppas att det går bra för dig =)

2007-02-13 // 13:01:39

Hahaha! Nej så svår är den inte, mycket är ju sunt förnuft också :)

2007-02-16 // 07:59:47

för mig är det svårt för att jag är inte intresserad av det som står, så det går inte in i skallen :D HAHA!
men skärpning nu! UPPDATERA BLOGGEN! :D

2007-02-17 // 22:33:58
» Della

ska försöka göra det oftare :)

2007-02-18 // 09:41:12

det var jag, inte della som skrev. glömde ta bort hennes namn ^^

2007-02-18 // 09:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback