Måndag, körskola och en massa annat

Så var det underbara måndag igen :/ Idag är det en del som står på schemat som körskola, upp till handen en stund, packa ihop mina kläder hos dennis, städa upp efter mig, åka hem till mamma och packa min väska sen sova typ. Jag måste ta 07:55 tåget in till stan i mogon :( Usch usch sen ska jag sitta i 9 timmar på den där attans bussen. Men jag ska ladda med en bra bok, min och broders mp3 med massa musik och sen kanske en till bok :)
Men det går nog bra ska ni se!

Mina tvä favoriter kommer hem på onsdag också så jag missar ju dom. Dennis är i Litauen och Della i England. Men jag får träffa dem på lördag kväll istället. LÄNGTAR!

Nej nu ska jag koka te och sen städa.

Hörs,
J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback