Fredag, chips och soffa

Så har snart en vecka gått förbi. Var hos Emelie och red i måndags och det var så jäkla roligt! Tisdags hade jag det kraftigaste träningsverken ever! Onsdags och torsdags var vi ute på Station och Olearys och drack och hade trevligt och idag har jag mer eller mindre legat i soffan hela dagen. Var i handen och mötte Sandra och Emelie och käkade på Olearys. Sen åkte vi hit och kollade på Hostel och The butterfly effect. Typ så kul har min vecka varit.

Annars är det ganska lungt. Det har hänt en del, men det löser sig hoppas jag. Dennis kommer hem i morgon så vi ska ut och äta och prata tror jag. Se om vi kan lösa en del problem. we'll see!

Nej nu ska jag kolla på tv och somna i soffan :)

Hörs!



» agapi

visst va hostel dålig? bläh!

2007-01-20 // 16:30:47

Nej den är ju bra! Lite äcklig där i slutet, men är smällar man får ta :)

2007-01-24 // 23:50:14
» agapi

den är ju så B!

2007-02-04 // 13:59:05

haha nej inte så illa ju :) lite långdragen kanske ^^

2007-02-05 // 14:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback