Lördag

Jag är så sjukt uttråkad! Sofie och Anders är ute på landet och har lämnat mig här. När jag vaknade så tyckte jag det var lte skönt att få vara ensam. Började diska, små städa och sen plugga lite teori för mitt kommande körkort. Jag skulle även åkt till coop och jagat rätt på lite mat, men när jag ska gå utanför dörren kom jag på att mitt terminskort inte funkar på helger. Ska köpa plusskort nu den 15 iallafall.  Sen satt jag framför tv'n och bara kände hur trist allt var! De flesta ska typ ut på krogen eller liknande ikväll också. Men lilla jessica har inga pengar kvar så det blir hemma sittande för mig ikväll. Men vrider man lite på det så är det ganska skönt med en vit helg.



Igår var Della här. Vi kollade på The bodyguard och sen satt hon och läste högt ur en sexgalnings blogg HAHA! Vilka sjuka saker den där tjejen höll på med. Det började ganska roligt men ju mer hon läste, ju läskigare och vidrigare blev tjejen. Så kul kan man ha på en fredag utan alkohol :) Och mysigt var det med.

Nej nu får jag krupp! Ska gå och hitta på något.

Morsning!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback