Måndag, sluta röka och motion

Så var det måndag igen då. I morgon börjar skolan. Ska bli lite skönt att ha något vettigt att göra om dagarna igen :) För övrigt så är det dag nummer två jag är rökfri! Fick sån ångest på mig själv i lördags så jag tog min sista cigarett i lördags natt. Ska även sluta småäta, skita i godis och allt sånt onyttigt och börja motionera. Var ute och gick i 1 1/2 timme igår. Ska gå till jobbet idag och så. Känns ganska bra :) Det är mest när man sitter och är rastlös jag blir sådär jobbigt röksugen. Men jag ska hålla mig.  Ska försöka få med mig Sofie ut och gå också så man får sällskap.

Jag ska ta och börja söka nytt jobb nu också. Så man kommer bort från Coop Ångest Forum. Lite bättre är det nu eftersom jag och Sofie jobbar samma helger nu. Men helst av allt vill jag ha ett nytt jobb där jag kan servera eller något liknande. Någon trevlig restaurang eller café vore kul :) Så vi får se hur det går, helt enkelt.

Nej nu ska jag ringa och väcka Della och snart gå till jobbet.

Hörs!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback