Söndag, jobb och storm

Nu är jag sjukt mätt. Jag, Sofie och Anders har precis svullat taco's och ska kolla på Wallander filmer snart. Det är sjukt mycket storm ute så man blir nästan lite orolig att huset ska blåsa bort. Men vi ska nog stå kvar.

Det var riktigt tråkigt att jobba idag. Sjukt lite folk, så man fick knäppen ett tag av uttråkighet. Skulle jobbat i morgon men tog ledigt. Jag ska åka ut till Emelie och umgås med henne. Vi ska även rida imorgon. Jag har inte ridit på 2-3 år så det ska bli så jävla kul att komma upp i sadeln igen! Kommer nog inte kunna somna bara för att jag vet att något trevligt väntar i morgon haha!

För övrigt är allt bra. Dennis är kvar i Litauen då han inte kunnat åka hem på grund av stormen. Får se när han kommer så man kan reda ut ett och annat... Jag får in min lön vid 12 inatt! Det ska bli så jävla skönt att ha pengar igen. Fick hyfsat bra med pengar också, med tanke på min lilla timlön :) Så det var ju trevligt. Jag ska ta med min kära lillebror på en shoppingrunda nu i nästa vecka också. Kul kul :)

Men men kände bara ett behov att skriva en rad :)

Hörs
/J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback