torsdag, snö och irrutation

Jag har vaknat på helt fel sida idag PLUS att jag har en äcklig finne så jag kan inte vistas bland folk! Så jag kom inte iväg till skolan. Allt känns bara jobbigt! Gah!

Det har snöat inatt. Det ligger pyttelite snö på marken men därimot så blev det skithalt! Går ju knappt att gå. Jag hade tänkt att övningsköra lite med mamma men jag vet inte om jag vill det längre. Kommer ju halka av vägen eller något liknande. Kom på igår att det är dags att sätta igång lite med körkortet nu. Ska boka körtider på måndagar eftersomjag är ledig från skolan då och så ska jag försöka plugga teori lite varje kväll. Skulle sitta så fint med körkort och egen bil! Det ända som hindrar är min lathet. Ändring på det!

Sen det där med att ha rökuppehåll gick inte som jag ville. Höll mig i två dagar sen pajjade jag det. Äta nyttigare gick väl sisådär. Blev en glass hit och en choklad bit dit efter 3 dagar. Men gå vill jag göra men det har dock regnat eller blåst som fan när jag har haft tid. Men det bli nog bra tillslut.

Nej nu ska jag gå och sura sen plugga lite.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback