Dra åt helvette

Tack för den här tiden, det har varit kul att känna dig. Men du är en sådan IDIOT så du kan fara och flyga. Jag vill inte se dig igen. Fattar du vad du gjorde igår?! Du utsatte dig, andra i bilen OCH folk runtomkring för fara! Och att du kallar det för att ställa upp för kompisar. Fyfan Fredrik, fyfan för dig. Du bara ljuger för alla du känner, skapar en liten fantasivärld av lögner, som du sedan tror skulle funka i verlkigheten. But guess what? It didn't! Och så som jag ändå har ställt upp för dig så ljög du igår och fifflade bakom ryggen på mig. Jag sa att ´Nej, du får absolut inte låna bilen! Inte när du har druckit!´ Och vadfan gör du? Jo, du tar mina nyklar av Sebbe. Det var han som fick låna bilen. Jävla as du är. Du bevisade igår att du är absolut inget att umgås med. Du är inte värd ett skit, Fredrik.

Att du ens tänkte tanken. Att du sedan gjorde det också. Det bevisar ju hur rädd du är om dina "vänner". Inte ett dugg, tydligen. Dra åt helvette.


:S

2007-11-20 // 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback