Kss kss!

Nu har jag äntligen hittat en kompis till Killer! Det är en till svart liten, liten kattbebis. Och han heter Sajko :) Ska lägga upp en bild lite senare på busfröt. Sitter just nu hemma hos min mamma och ha precis ätit en god middag.Spagetti oc köttfärssås. MMM, gott! Annars har jag bara sovit hela dagen. Hur skönt som helst. Jag, Sassa och hennes mamma var ute igår och tog ett par öl och snackade skit. Planen var att först möta upp Sassas mammas kompisar på Torget i brandbergen och sedan åka till värdsan. Men vi kom bara till Torget. Det var första gången jag var där, och de var ganska trevligt. Och idag så är jag ganska slö i kropp och själ. Men om huvudet är dumt, får kroppen lida. 

Och i morgon är det måndag. Underbara måndag. Eller nått i den stilen. Då är det skola som står på schemat, sen åka till stallet och se hur Kingen mår. Naprapaten ska komma på förmiddagen och behandla honom. Hoppas det blir bra sen. Sen ska jag börja rida Mias (Kingens ägare) andra häst Mutter. Det är en liten 3-åring som ska börja skolas nu. Hur fin som helst är han. Och nu ska jag avsluta mitt ointressanta inlägg känner jag. Har inget vettigt att skriva om idag, förutom vårat tillskott i famlijen Ekholm Larsson. Han är såå söt, lille Sajko. 

Over and out! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback