Lördag, halloween och lite ensamt

Det snöade igår!  När jag och mina kära grannar satt på värdshuset så fick jag ett sms av min bror där ahn skrev att det började snöa hos han. Visst, tänkte jag. Nu är han full igen :) Men 10 minuter efter det så skuttar någon tjej in och säger att det snöar. Så vi går ut och kollar och visst fan gjorde det det. Jennifer blev helt lyklig, jag blev först lite arg av tanken på att nu kommer det bli kallt och halt, sen blev jag lite gladare och tog bildbevis.

                                                                     

Annars då? Jo jag saknar min Dennis. Han åkte till England i tisdags och kommer hem nästa vecka, tror han. Så det rä lite tomt här hemma nu. Men Sassa har varit här ett par dagar och vi har haft svullokvällar och så :) Ska åka och hämta henne snart och åka ut till stallet. Sen ikväll är det en massa halloween fester här och var men jag känner inte alls för att gå på någon. Har nästan helt tappat suget för att dricka och festa. Det känns nästan lite onödigt. För dricker jag inte så går jag upp hyfsat tiodigt och för det första så mår jag bra. Jag är inte seg och bakis som alla andra då. Och jag får ut så mycket mer av dagen när jag är pigg och glad. Så när jag har hunnit vara i stallet, ätit och duschat och gjort något annat också, så kan folk fortfarande ligga och sega.
Jag trivs bättre med mig själv när jag mår bra. Men helt nykterist är jag inte! Drack några glas vin igår plus en hotshot på värdshuset.

Nej, nu ska jag ta och bege mig ut

/Jess


Va fint med snöö

2007-11-03 // 15:50:58

Ja det var lite mysigt efter en stund, men först blev jag typ arg "nä nu blir det kallt och halt och slask och usch kalla fingrar och fötter..." Haha så det kan gå

2007-11-03 // 15:57:07

Jag utmanar dig! Kolla min blogg så förstår du vad jag menar :)

2007-11-07 // 17:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback