Lördag, kattbus och snö igen!

Igår var jag, Sassa och min mamma ute och tog ett par öl. Det var hur trevligt som helst. När jag och Sassa skulle gå och möta mamma upptäcker vi att det snöar, precis som förra fredagen. Men det var lite mysigt att gå i snön. Vi mötte mamma och började nere på Station, vilket var totaldött. Efter 2-3 öl där så bestämde vi oss för att åka ner till Valla värdshus. Där var det drag, kan jag lova! När vi sedan skulle gå hem blev jag jättesugen på att festa vidare, men somnade nog lika snabbt hemma sen iallafall.

I morse vaknade jag av att Killer och Miller sprang och busa. Sassas pojke skulle iväg och hon var hos mig, så då fick katten följa med hem till mig. Dom ser ut att ha skitkul faktiskt. Försökte ta ett kort på dom tillsammans men de såg bara ut som en stor boll när de lekte. Men jag har börjat fundera skarpt på att skaffa en lek kamrat till Killer. Får se hur det slutar..

Annars då? Jo det är bra. Saknar min Dennis som bara f-n nu. Fick reda på igår att han inte kommer hem för ens på torsdag! Då har han varit borta i 2 och en halv vecka. Och han är inte hemma på fars dag och inte på våran 2 och ett halvt års dag som är i morgon. Usch usch. Men när han kommer hem ska vi nog gå ut och hitta på en massa mys, bara han och jag.
 
               

Kort på Miller, Killer och den blivande vinterlandet :)



Ska hitta lite mat nu. Ha det bra!
/J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback